GA TERUG

Dit deden zij na InWijken

SCHIEDAM

‘Leerkrachten van groepen 4 en 5 gaan koffiedrinken met elkaar.’

Mandy Klos (Singel) en Manon Bosgieter (Peperklip)

Mandy: “Manon en ik zijn collega’s én vriendinnen. Van ons voornemen kwam weinig, ook omdat Manon mama is geworden van een prachtige dochter. Het idee is nog steeds goed, maar ná corona en wanneer Manon terug is van zwangerschapsverlof.”

VLAARDINGEN

"Voordat we behoeften in kaart brengen, moeten we relatie opbouwen. Daarna kunnen we samenwerken, tussen de groepen bijvoorbeeld.”

Carla Kortleven (Avonturijn) en Fiona Slager-Clarke (Ligthart)

Fiona: “Alle tijd en energie ging dit jaar naar de gevolgen van corona. Daardoor was er geen ruimte voor initiatieven voor wijksamenwerking. Maar je kunt me vragen over Engels onderwijs op school.”

MAASSLUIS

‘Vanuit informele contacten kunnen formele contacten ontstaan.’

Bianca Hagesteijn (Startpunt) en Joey Kraan (Panta Rhei)

Joey: “Op formeel vlak is er via de Maasconnectie contact met de directeuren en de IB’ers (zie swipe 8) Van informeel naar formeel is helaas weinig terechtgekomen. We zijn blij om het eigen team informeel te kunnen zien en spreken via een digitale borrel.”

GA TERUG